Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Котелевська Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Котелевська Ю. В. 
Роль маркетингової стратегії в процесі забезпечення фінансової стабільності банку [Електронний ресурс] / Ю. В. Котелевська, Т. В. Новікова. // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2013. - Вип. 10(1). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2013_10(1)__35
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.56 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Котелевська Ю. В. 
Сучасні підходи до формування маркетингової стратегії розвитку банківської системи України в умовах глобалізації та євроінтеграції [Електронний ресурс] / Ю. В. Котелевська, Т. В. Новікова // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. - 2013. - № 2. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2013_2_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.389 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Котелевська Ю. В. 
Активізація діяльності банківських установ на роздрібному ринку банківських послуг [Електронний ресурс] / Ю. В. Котелевська, Т. В. Новікова // Фінансовий простір. - 2013. - № 4. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fin_pr_2013_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.357 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Котелевська Ю. В. 
Відновлення довіри споживачів до банківської системи як елемент формування ефективної маркетингової стратегії банку [Електронний ресурс] / Ю. В. Котелевська // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 2. - С. 359-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_2_77
Попередній перегляд:   Завантажити - 111.306 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Котелевська Ю. В. 
Оптимізація кредитного портфеля банку із застосуванням ієрархічної моделі обгрунтування прийняття багатокритеріальних рішень [Електронний ресурс] / Ю. В. Котелевська, С. В. Гадецька, О. В. Глушко // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2014. - Вип. 1. - С. 184-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2014_1_24
Досліджено можливість застосування ієрархічної моделі прийняття багатокритеріальних рішень в процесі формування оптимального кредитного портфеля банківської установи, що надає можливість максимізувати прибутки банку за мінімальних ризиків здійснюваних ним кредитних операцій на ринку банківських послуг.
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.539 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Котелевська Ю. В. 
Особливості категоріального апарату банківського маркетингу [Електронний ресурс] / Ю. В. Котелевська, Т. В. Новікова // Бізнес Інформ. - 2012. - № 12. - С. 326-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_12_79
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.901 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського